Versi 1.70 Build 3
-------------------

 - Major estabilitat.
 - Mode nocturn independent del mode de dia.
 - Final per al mode nocturn.
 - Nous grfics als menus (apareix un dibuix esplicatiu de les tecles dels menus).
 - Indicador de percentatge de joc complet al menu d'opcions.
 - Nous icons (32x32 i 16x16)
 - Nova forma d'introduir les diferents fases.
 - Retocats els grfics de fondo i els del final bo.
 - Millora en l'arxiu que guarda l'estat del joc, es a dir, els avanos del joc.
 - Millora en tot el sistema d'arxius. Si en perds un, el programa es capa de regenerar-lo. (no tots)
 - Major protecci per als grfics.
 - Codi millorat.
 - Millorat el s del so digital, pero desactivat en aquesta versio.

 - !!! PREFERIBLE JUGAR SENSE MUSICA !!! Podeu posar-la, pero no se com respondr el joc
   Millor esperar-se a versions posterios amb midis menys grans. De totes maneres jo sempre
   jugue amb msica i no m'ha donat problemes, pero...mai se sap. Jo per si acas avise.

Versi 1.60 Build 2
-------------------

 - Recompilat per a vore si desapareixen bugs.
 - El joc fallaba:
	 Al pillar el rellontge -> petaba
	 Despres del missatge de canvi de fase -> petaba
   crec que era pel Stack Size que segons quin posara feia que petara o no.
 - Reorganitzat totes les crides de Load_Wav i Unload_wav (que estaven ben emparellades,
   per a vore si ha servit d'algo renombrar-les i reorganitzar-les)


Versi 1.60
-----------

 - Nou menu d'opcions.
 - SETUP per a configurar la targeta de s

 BUGS
  - El joc es penja a voltes degut a problemes amb el so. Si desactiveu el so i el MIDI
    segur que no passa (espere).

Versi 1.50
-----------

 - Soport d'arxius Wav (grcies al JailDoctor)
 - Arreglat el problema dels MIDIS i WAVS que feia que el joc es penjara
   degut a l'assignament de memria dinamica que despres no s'alliberava.
   ( Crec que estar arreglat, per el fet de que no es penje no vol
     dir que no puga passar )
 - Nous MIDIS i SO en el joc.
 - Per fi!! el final autentic ja est acabat. Seras capa de vorelo?
 - Ahh! Aleluya, el final fals tamb est ja acabat.
 - Efecte de TV al eixir del joc.

Versi 1.10
-----------

 - El joc ja no ocupa 10 Meges.
 - Millora en el tamany dels grfics.
 - Msica en casi tot el joc. Compatible SoundBlaster.
 - Soles dos malos. Per tant es ms fcil.
 - Millora del mode nocturne amb nous grfics i msiques.
 - Nou item: el rellontge. Para als enemics durant 10 segons. Uno per pantalla.
 - Nou menu d'opcions: Amb possibilitat de redefinir les tecles.
 - Millora en les parets del joc, ara amb 3 colors.
 - El rellontge incorpora frames d'animaci.
 - Quan tens tota la pantalla pintada apareix una fletxa en casa que indica que
   pots avanar al seguent nivell.
 - Millora en la detecci de les tecles. Respon al teclat mes rpidament.
 - Correcci del cronometro del Time Attack.
 - Arreglat el bug de la multiple aparici de rellontges i enemics.
 - En el nivell Dificil apareix el tercer enemic: "TENACITAS" (el 1er enemic es diu:
   "CLOWN" i el segon encara no t nom. El pepe blau tampoc).

---------------------------------------------------------------
Bugs coneguts:
---------------------------------------------------------------

 - (1)El General Midi no funciona en totes les targetes de s i l'FM Synthesizer
   es una basura. Si el GM no funciona, automticament canvia a FM. Si el joc no
   funciona per culpa del GM, editeu el arxiu 'pepe.ini' i desactiveu el s
   (volumen=0) o trieu l'FM.